خرید از وبسایت های آمازون پست قبلی | پست بعدی


خرید از وبسایت های آمازون

  وبسایت آمازون بیش از 500 میلیون مشتری فعال در سراسر جهان دارد و هرچیزی که به دنبالش هستید در بین نیم میلیارد محصول آمازون پیدا میشود.

  تنوع کالاها در آمازون و همچنین عدم وجود بسیاری از اجناس اورجینال در ایران باعث شده افراد زیادی در ایران به فکر خرید از آمازون بیفتند. ولی به دلیل عدم ارائه خدمات آمازون در ایران و همچنین دسترسی نداشتن به کردیت کارت، خرید از آمازون را چندان باصرفه نمیدانند.

  یکی از مزایای خرید از آمازون، قیمت های مناسب این سایت است. زیرا این سایت به عنوان واسطه بین فروشنده و مشتری عمل میکند در نتیجه قیمت های آمازون در مقایسه با فروشگاه های فیزیکی به صرفه تر است.

  روزانه بسیاری از اجناس در آمازون تخفیف میخورند. حتی سقف این تخفیفات تا %80 نیز بالا میرود. بنابراین میتوان اجناس اورجینال را با کمترین قیمت هم خریداری نمود.

  تنوع کالا ها در آمازون به بیش از نیم میلیارد محصول میرسد و همه کالاها اصل و باکیفیت هستند. در این شرکت خبری از کالای تقلبی یا دارای مشکل نیست و تمامی کالاها دارای ضمانت نامه ها و گارانتی های معتبر هستند.

  علاوه بر این آمازون به عنوان شریک تجاری بسیاری از برندها، جدیدترین محصولات این برندها را حتی قبل از عرضه شدن پیش فروش میکند و بدین ترتیب شما بسیاری از محصولات را میتوانید از خود برند مستقیما دریافت کنید.

  بنابراین میتوانید با خیال راحت از این فروشگاه اینترنتی خرید کنید.

 با مقایسه قیمت های آمازون و سایت های فروشگاهی اینترنتی متوجه خواهید شد که با وجود قیمت دلار، هزینه حمل و نقل، گمرک و ... ، باز هم قیمت آمازون پایین تر از قیمت موجود در فروشگاه های اینترنتی داخل کشور است. همین موضوع باعث میشود خرید از آمازون در بسیاری از موارد مقرون به صرفه تر باشد.

  آمازون یکی از شناخته شده ترین و ایمن ترین فروشگاه های آنلاین است و همین موضوع باعث شده که نگرانی درباره ی اصل بودن و کیفیت کالا وجود نداشته باشد.

 پس اطمینان داشته باشید که درصورت بروز مشکل در سفارش شما، میتوانید درخواست خسارت کنید. حتی در صورت پشیمان شدن از خرید میتوانید در مدت زمان تعیین شده از سوی فروشنده یا سایت، سفارش خود را عودت بدهید.

  این امنیت از سوی سایت های واسطه ای وابسته به آمازون نیز تایید شده و شما میتوانید با اطمینان خاطر از طریق این سایت ها اقدام به ثبت سفارش کنید.

 یکی دیگر از مزایای این وبسایت، امکان درج و خواندن نظرات و توصیه های کاربران و فروشندگان است که با خواندن این نظرات میتوانید برای خرید راحت تر و با دید بازتر تصمیم بگیرید.

 با خواندن نظرات کاربران و عکسهایی که آنها به اشتراک گذاشته اند میتوانید برای خریدی ایمن تر و آسان تر اقدام کنید.

وبسایت و انبار محصولات آمازون فقط منحصر در کشور امریکا نیست. آمازون دارای شعب بسیاری در سراسر جهان از جمله امارات و ترکیه میباشد.

تفاوتی در کیفیت محصولات در شعب مختلف آمازون وجود ندارد. اما از نظر سرعت دریافت محصولات برای ساکنان آسیا، بهترین کار خرید از شعب آمازون در نزدیکی خود است.

شما با کمک مستر آمازونر میتوانید علاوه بر آمازون امریکا، از وبسایت های آمازون امارات و آمازون ترکیه خرید خود را انجام دهید و از خرید با سرعت ارسال بالاتر لذت ببرید.

لازم به ذکر است تمامی محصولات آمازون در تمام شعب آن، دارای بالاترین کیفیت هستند و شما میتوانید با خیالی آسوده از هر شعبه ای که مدنظرتان بود خرید کنید.


دسته بندی کالا