معرفی بهترین سایت های خرید از ترکیه پست قبلی | پست بعدی


معرفی بهترین سایت های خرید از ترکیه

امروزه تعداد ایرانیانی که از ترکیه خرید میکنند رو به افزایش رفته چون عواملی مثل دسترسی راحت تر، قیمت مناسب، صرفه جویی در وقت و... دلایل مهمی برای خرید از یک کشور در همسایگی ما میشود. محصولات ترک از دیرباز نزد ما ایرانیان دارای کیفیت بالا و دوخت با کیفیتی بوده و همین موضوع باعث شده که عده ی زیادی از ایرانیان خریدهای خود را از این کشور انجام دهند.

شما میتوانید از سایت هایی که در ادامه به شما معرفی میکنیم با خیال راحت خرید کنید. سایت های زیر بهترین و معتبرترین سایت های ترکیه هستند:

آمازون ترکیه : آمازون که یکی از بزرگترین سایت‌های تجارت الکترونیک در جهان به حساب می‌آید، در ترکیه نیز توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این پلتفرم با طیف گسترده ای از محصولاتی که دارد و با فرصت‌های خرید امنی که به مصرف کننده ارائه می‌دهد، از رقبای خود جلوتر است. وجود بخش‌های Outlet و Deals of the Day در سایت، کاربران زیادی را جذب می‌کنند.

ترندیول (Trendyol) : یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین سایت‌های فروشگاهی خرید آنلاین در ترکیه است. با استفاده از این فروشگاه اینترنتی شما می‌توانید از خرید اینترنتی و حراج انواع لباس و پوشاک، ابزار، لباس و لوازم کودک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم برقی و خانگی، لوازم الکترونیکی، محصولات خوراکی و … بهره‌مند شوید. ترندیول در واقع یک فروشگاه بزرگ پوشاک و اجناس مختلف دیگر است و محصولات حدود ۴۰۰ شرکت تولیدی پوشاک ترک و غیر ترک را به فروش می‌رساند.

هپسی بورادا Hepsiburada : به معنی همه‌چیز همین‌ جاست؛ یکی از محبوب‌ترین سایت های خرید آنلاین از ترکیه شناخته شده است، که دارای طیفِ گسترده‌ای از محصولات مختلف بوده و بیش از پانصد هزار کالا در آن به فروش می‌رسد. Hepsiburada  با تمرکز بر روی امر مشتری مداری و ارسال سریع کالاهای باکیفیت، بیش از ۷ میلیون مشتری دارد و خرید از این فروشگاه به دلیل هزینه پستی نسبتا کم و سرعت تحویل بالا می تواند برای کاربران ایرانی بسیار جذاب باشد. وبسایت هپسی بورادا با رابط کاربری خود که جستجو میان محصولات را تسهیل می‌کند، نیز بسیار کاربردی است. این سایت با ارائه محصولات در بسیاری از دسته بندی‌های کاربردی، مانند لوازم الکترونیکی، مراقبت شخصی، خانه، کتاب، مادر و نوزاد، با تخفیف‌های ویژه، توجه کاربران زیادی را به خود جلب می‌کند.

اِن اونبیر یا ان ایلون (N11) : سایت N11 محصولات متنوعی را دسته بندی‌های مختلف از جمله لوازم الکترونیکی، پوشاک، اسباب بازی، محصولات ورزشی و همچنین تمامی محصولات مراقبت از کودک و … را ارائه می‌دهد و می‌توانید هر محصولی را که نیاز دارید با قیمت‌های مقرون به صرفه و با کیفیت بالا را در آن پیدا کنید. همچنین تقریبا انواع لوازم یدکی که در بازار یافت نمی‌شوند، در سایت N11 موجود است. در وب سایت N11 حراجی‌های شگفت انگیز و متنوعی برگزاری می‌شود که امکان خرید محصولات اصل را با قیمتی پایین را برای مشتریان فراهم می آورد.

گیتدی گیدی یور (Gitti Gidiyor) : Gitti Gidiyor با معنی لغوی رفته بیاره! به عنوان یکی از بازارهای آنلاین معروف ترکیه شناخته می‌شود؛ توسط eBay غول بازار آنلاین امریکا و جهان خریداری شده است. این سایت که جایگاه مهمی در بین معتبرترین سایت‌های خرید از ترکیه دارد، فروشندگان زیادی را با خریداران گرد هم می‌آورد و زیرساختِ قوی هم از نظر داده‌ها و هم از نظر حفاظت مالی دارد. Gitti  Gidiyor یک پل ضمانتی بین خریدار و فروشنده برقرار کرده و با داشتن روزهای تخفیف و کمپین‌های Stars Pass توجه زیادی را به خود جلب می‌کند. در این سایت، می‌توانید محصولاتی در دسته بندی دیجیتال و الکترونیک، مد و پوشاک، مادر و نوزاد، حیوانات خانگی، خودرو و سایر زمینه‌ها پیدا کنید.

مورهیپو (MorhiPo) : مورهیپو در سال ۲۰۱۱ توسط Boyner Group تاسیس شد. همچنین در سال ۲۰۱۴ به عنوان سریع‌ترین سایت تجارت الکترونیک در حال رشد در اروپا انتخاب شد. این سایت که در آن ارائه محصولات مد و پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه غالب است، محصولات مراقبت شخصی، ورزشی و اکسسوری‌های متنوع را نیز به فروش می‌رساند. شهروندان ساکن ترکیه اگر در باشگاه تخفیف ویژه این وبسایت خرید از ترکیه عضو شوند، امکان خرید برخی از محصولات با تخفیف تا ۹۰ درصدی، برایشان وجود خواهد داشت.

میگروس (Migros) : میگروس که یک پلتفرم خرید آنلاین بسیار قدیمی است؛ قبل از سال ۲۰۰۰ در ترکیه شروع به کار کرده است. این غول خرده فروشی امروزه یکی از محبوب ترین سایت های خرید از ترکیه است، به لطف تخفیفات شگفت انگیز و کالاهای با کیفیت و با قیمت مناسب و گزینه تحویل سفارش در همان روز، توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است.

علی اکسپرس ترکیه (Aliexpress) : که سیاست قیمت‌گذاری روی محصولاتش را به دلار انجام می‌دهد، سایتی است که می‌توانید از سراسر جهان از آن خرید کنید. هرچند این وبسایت مناسب تاجرین از سرتاسر دنیاست چرا که کالاها را به صورت عمده و با کارت بیزنسی واینویس های مخصوص ارسال میکند. علی اکسپرس در روزهایی که قیمت دلار پایین تر بود، بسیار محبوب بود. اگرچه با افزایش قیمت دلار از محبوبیت آن کاسته شده است، اما همچنان بسیاری از محصولات موجود در آن با قیمت‌های مقرون به صرفه‌ای به فروش می‌رسند. همه چیز از محصولات فناوری گرفته تا اقلام کوچکی که زندگی شما را آسان‌تر می‌کنند، در سایت علی اکسپرس موجود است.

ای ببک (Ebebek) : یک سایت تجارت الکترونیکی است که والدین می‌توانند محصولاتی را که برای نوزادان و کودکان‌شان نیاز دارند، به صورت آنلاین خریداری کنند. در این پلتفرم تقریبا تمام محصولات مورد نیاز مادر و کودک را با شروع دوران بارداری تا سن ۴ سالگی را می‌توان پیدا کرد. این سایت که خدمات ۲۴ ساعته با پشتیبانی پس از فروش ارائه می‌دهد، گزینه بسیار خوبی برای والدینی که در خرید با نوزاد خود مشکل دارند است.

بوینر (boyner) : یکی از وب سایت خرید پوشاک و لباس با کیفیت در کشور ترکیه و نامی آشنا در صنعت پوشاک ترکیه است. فعالیت این فروشگاه بیشتر در زمینه فروش انواع لباس های پوشاک اصل ترکیه است. ولی علاوه بر برندهای ترک، محصولات برندهای مشهور خارجی نیز در آن به فروش می‌رسد.


دسته بندی کالا