نحوه خرید از ایبی پست قبلی | پست بعدی


نحوه خرید از ایبی

ایبی (eBay) یک بازار آنلاین است که روند فروش در آن به صورت مزایده می باشد. در این بازار انواع محصولات به صورت نو و کارکرده به چشم میخورد.

 افرادی که قصد فروش محصول خود را دارند میتوانند کالای خود را در ایبی در بازه های زمانی 3، 5، 7 و 10 روزه به مزایده بگذارند و در طول این مدت، افرادی که قصد خرید این محصول را دارند میتوانند پیشنهاد خود را برای مزایده در eBay ارائه دهند.

 خریداران تا پایان بازه زمانی اعلام شده میتوانند به رقابت بپردازند و در پایان زمان مزایده، محصول به بالاترین پیشنهاد ارائه شده فروخته میشود.

 ثبت نام در eBay رایگان است و فقط باید هزینه محصولی که در مزایده برنده شدید را بپردازید.

 محبوبیت eBay در جهان ، به دلیل تنوع محصولات ارائه شده توسط مشتریان بسیار بالاست. خریداران حتی میتوانند کالاهای دست دوم یا بازسازی شده را با قیمت خیلی کم و مناسب خریداری کنند.

 علاوه بر این ، در eBay همواره تخفیف ها و حراجی های مختلفی به کاربران ارائه میشود که حتی میتوانید محصول موردنظرتان را با نصف قیمت خریداری کنید.

 در eBay میتوانید کالاهایی که در کشور موجود نیست و یا اورجینال و اصل آن کالا وجود ندارد را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

 

 خرید از eBay چون یک شرکت امریکایی است، برای کاربران ایرانی مسدود است. ولی شما میتوانید از طریق سایت های واسطه ای خرید خود را از ای بی انجام دهید.

 شما میتوانید کالای مورد نظر خود در ایبی را به این وبسایت ها معرفی کنید تا با تضمین کیفیت و قیمت و به راحتی درب منزل خود تحویل بگیرید.


دسته بندی کالا