معرفی بهترین سایت های خرید از دبی پست قبلی | پست بعدی


معرفی بهترین سایت های خرید از دبی

دبی یکی از بهترین مقاصد برای عاشقان خرید در دنیاست. دبی کشوری مدرن با بهترین مراکز خرید است و برای افرادی که عاشق خرید کردن و کالاهای اورجینال و لوکس میباشند بسیار مناسب است. تقاضای خرید از دبی برای ایرانیان در طول سالها افزایش یافته است.

خوشبختانه سایت های خرید آنلاین زیادی در دبی و سراسر امارات متحده عربی وجود دارد که علاقمندان میتوانند انواع کالاهای موردنظر خود مثل لوازم دیجیتال، لباس، کفش، لوازم جانبی، کتاب، وسایل بازی، وسایل دکوری و هر آنچه که نیاز دارند را بصورت آنلاین از این سایت ها سفارش دهند.

در این مقاله بهترین سایت های خرید آنلاین از دبی را به شما معرفی میکنیم. سایت های زیر معتبرترین و بهترین سایت های خرید در دبی هستند:

نون (Noon) : نون یک برند داخلی در خاورمیانه برای خرید آنلاین است که در سال ۲۰۱۷ شروع به کار کرد و اکنون به یک پلتفرم پیشرو در حوزه تجارت الکترونیک در منطقه تبدیل شده است. این مجموعه دارای طیف گسترده‌ای از لباس و کفش از برندهای معروف مانند نایک، تامی هیلفیگر و آدیداس است. هم چنین انواع متنوع لوازم خانگی، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم و اقلام سیسمونی و موردنیاز کودکان، تجهیزات ورزشی و لوازم الکترونیکی از برندهای معروفی مانند اپل و سامسونگ و همه ملزومات مورد نیاز روزمره افراد را ارائه می‌دهد.

سوق (Souq) : فروشگاه سوق یا آمازون امارات یکی از بزرگترین سایت های خاورمیانه در دبی و یکی از زیرمجموعه های آمازون می‌باشد که شامل ۴۰۰ هزار نوع محصول متنوع که شامل برندهای جهانی است را در برمی‌گیرد. ایرانیان زیادی این سایت را برای خرید و ارسال کالاهای مورد نیاز خودشان انتخاب می‌کنند، چرا که هزینه های ارسال و حمل و نقل با صرفه‌تری را دارد. اگر به دنبال خرید مواد غذایی، لباس، کیف و کفش، لوازم الکترونیکی، لوازم اداری، لوازم خانگی و انواع کالاهای موردنیاز خود هستید، کافی است به Amazon.ae سر بزنید. می‌توانید یک محصول را جستجو کنید و فهرست‌ها را بر اساس قیمت (کمترین به بالاترین، یا برعکس)، نظرات خریداران، در دسترس بودن و غیره مشاهده کنید.

ِاوُک (Awok) : یکی از ارزان‌ترین سایت های خرید آنلاین از دبی است! جایی که می‌توانید تلفن‌ و ساعت‌ هوشمند، اقلام آرایشی بهداشتی، انواع کیف، کفش و لباس را در انجا پیدا کنید. هزینه ارسال کالاها در این سایت ۲۹ درهم و زمان تحویل، ۳ الی ۵ روز کاری است. این وبسایت به صورت روزانه، حراجی به نام محصولات یک درهمی را برای عاشقان خرید در نظر گرفته که بسیار مشتری پسند و مقرون بصرفه است.

شین (Shein) : برای خرید پوشاک و اکسسوری های زنانه مقرون به صرفه و مطابق مد روز، همیشه می‌توانید روی وبسایت shein  حساب کنید. تاپ، کت، ژاکت، عینک آفتابی، گردنبند و صندل و انواع مدل‌های لباس و کیف و کفش و … همه در شین موجود هستند. شین یک تا سه روز طول می‌کشد تا سفارش شما را پردازش کند و ظرف سه تا هشت روز کاری آن را ارسال می‌کند. روند خرید در این سایت آنقدر واقعی است که احساس می‌کنید در یک مرکز خرید واقعی و بسیار زیبا هستید.

نامشی (Namshi) : یکی دیگر از وب سایت های معروف برای خرید آنلاین لباس ها و کیف و کفش و اکسسوری با مدل های زیبا و شگفت انگیز است. محصولات برندهای زیادی مانند Mango ،Lacoste ،Nike ،Puma ،Adidas ،Forever 21 Bobbi Brown و صدها برند معروف دیگر در این وبسایت وجود دارد. این بهترین سایت خرید در دبی برای علاقه مندان به مد است و پیشنهادهای شگفت انگیزی را برای مشتریانش ارائه می‌دهد که در آن همه برندها برای محصولات‌شان قیمت های رقابتی و فوق العاده‌ای را ارائه می‌دهند.

علی بابا (AliBaba) : این سایت یکی دیگر از مقصدهای خرید آنلاین است که همه چیز را از لوازم آرایش گرفته تا لوازم الکترونیکی ارائه می‌دهد. این وب‌سایت تحویل و حمل و نقل رایگان را برای سفارش‌های بیش از ۱۰۰ درهم ارائه می‌کند.

یوبای (Ubuy) : اگر به فکر خرید یک گوشی یا ساعت هوشمند، لپ تاپ یا تلویزیون و هر گونه لوازم دیجیتال با کیفیت هستید، وبسایت Ubuy بهترین مقصد برای خرید آنلاین شماست. شما می‌توانید طیف گسترده‌ای از محصولات با کیفیت از برندهای مختلف را در این وبسایت پیدا کنید که دارای قیمت خوب و متناسب با هر مقدار از بودجه شما هستند.


دسته بندی کالا